Ввійти через     · Вхід · Зареєструватися
Пропозиції місяця

Єшко: Безкоштовний розіграш Apple iPhone  22°

Найкращі ціни на готелі, подорожі та тури, літаки, автобуси
Відшкодовуйте витрати на покупки в Розетка, Київстар та Moyo

Про нас

Сольдо - спільнота для покупців, які хочуть заощадити на купівлі товарів чи послуг. Це місце, де кожен може поділитися інформацією про знижки, розпродажі, акції, спеціальні пропозиції та розіграші призів. Нашою метою є дати можливість кожному покупцеві знайти найкращу ціну чи пропозицію, і в цьому ми можемо самі собі допомогти.

Сольдо працює за принципом краудсорсингу - спільнота сама додає найкращі акції та пропозиції і сама ж користується цією інформацією з метою заощадити. Користувачі можуть голосувати "за" чи "проти" кожної пропозиції - залежно від того, чи вона здається їм привабливою, і вони хотіли б її порекомендувати іншим, чи ні.

Як це працює

Найкращою особливістю нашої спільноти є те, що вона є абсолютно безкоштовною. Скористатися інформацією може кожен відвідувач сайту.

Як додати пропозицію

Додавати інформацію про акції, знижки та розпродажі може кожен зареєстрований користувач. Зареєструвавшись чи ввійшовши під своїм іменем, слід клацнути велику кнопку "+ Додати акцію", яка буде розміщена згори у правій колонці кожної сторінки. Перед тим, як додати пропозицію, будь-ласка, впевніться, що ця пропозиція ще не була додана - для цього можна скористатися пошуком чи переглянути сторінки сайту.

Звідки брати інформацію

Кожен із нас часто шукав у мережі місце, де найдешевше можна придбати той чи інший товар або послугу. Інформація про найкращу ціну є найкращим кандидатом для публікації у спільноті. Крім цього, кожен із нас може поділитися інформацією про акції, яку ми почули чи побачили випадково - наприклад, натрапивши на розпродаж у магазині дорогою на роботу, чи дізнавшись про спеціальну пропозицію у ресторані за обідом.

Модерація та голосування

Кожна додана пропозиція спочатку повинна бути промодерована. Модераторами є найактивніші учасники нашої спільноти, які додають інформацію, яка відповідає вимогам наших правил (див. нижче). Проте, додавши певну кількість акцій, які будуть затверджені модераторами, подальші пропозиції цього учасника затверджуватимуться автоматично.

Кожен зареєстрований учасник може проголосувати "за" чи "проти" будь-якої пропозиції, опублікованої у спільноті. Пропозиції, які отримують найбільшу кількість голосів "за", потрапляють у розділ "Гарячі пропозиції". За кожну пропозицію можна проголосувати лише один раз. Ми просимо усіх учасників дотримуватися простих правил при голосуванні:

  • Підтримуйте лише ті пропозиції, які Ви би порекомендували вашим друзям чи знайомим
  • Голосуйте "проти", якщо Ви знаєте, що є краща ціна на той самий товар, чи у вас були проблеми із цим товаром чи його продавцем. Будь-ласка, також прокоментуйте ваш голос.

Крім цього, проголосувати за будь-яку пропозицію можна, скориставшись функцією "Я скористався" чи "Я не зміг скористатися". Зверніть увагу, що голосувати можна лише один раз - тобто, проголосувавши "за", проголосувати "Я скористався" вже не можна. Тому, якщо Ви збираєтеся скористатися даною пропозицією, не голосуйте "за", а проголосуйте "Я скористався" (чи "Я не зміг скористатися") після того, коли ви вдало (чи невдало) спробуєте використати її.

Рейтинги користувачів

Кожному користувачеві за його активність нараховується рейтинг, який залежить від кількості надісланих та затверджених пропозицій, а також від результатів голосування за кожну пропозицію. Крім цього, враховується кількість та рейтинг коментарів.

Вимоги до пропозицій

Будь-ласка, додаючи інформацію про акцію, дотримуйтеся наступних простих правил, що допоможе пришвидшити процес модерації та уникнути зниження власного рейтингу.

  • Уникайте рекламну мову (знаки оклику, великі букви)
  • Опис повинен містити лише необхідну інформацію (назва, виробник та модель товару, характеристики, акційна ціна, звичайна ціна або розмір знижки, інформація про доставку і її вартість), додаткові дані, які допоможуть іншим користувачам вирішити, чи скористатися цією пропозицією (наприклад, інформація про те, що товар містить незначний брак)
  • Посилання (лінк) повинен вести на сторінку замовлення товару чи опису умов акції - для онлайн-пропозицій
  • Назва закладу, який проводить акцію та точна адреса (місто, вулиця, номер будинку) - для офлайн-пропозицій (коли Вам невідома адреса веб-сторінки, яка описує акцію)

Останні мітки

apple · ios · lego · mobil · yves-rocher · babyzen · 1sep · back to school · lg · reebok · saycony · new-balance · gillette · philips · zte · lenovo · motorola · samsung · huawei · hp

Знижки поштою